Bedrijven
DocSys voor bedrijven
Wat levert DocSys op
- Tijdwinst
- Documenten met een professionele uitstraling
- Altijd actuele gegevens
- Multi Label Manager voor meerdere bedrijfsidentiteiten
- Veilig werken vanaf iedere locatie en met elk apparaat
Tijdswinst
DocSys helpt jou en je collega’s efficiënter documenten te maken, met minder fouten en zonder onnodig overtypen of kopiëren en plakken vanuit oudere documenten. Zo heb je binnen een paar minuten duizenden gepersonaliseerde brieven en dankzij de Offertegenerator kost het maken van offertes veel minder tijd en zijn fouten uitgesloten.
Documenten met een professionele uitstraling
Bij DocSys kun je kiezen uit diverse standaard sets met daarin een sjabloon van een brief, agenda, memo, blanco document, rapport, offerte, factuur en verslag. Deze set is eenvoudig te personaliseren door het toevoegen van je eigen logo. Je kunt dus direct aan de slag en met een paar simpele klikken heeft elk document een professionele uitstraling door het juiste gebruik van de huisstijl.
Altijd actuele gegevens
DocSys wordt standaard geleverd met adresboeken waarin je de gegevens van je organisatie, medewerkers en klanten centraal kunt beheren. Hierdoor staan altijd de juiste gegevens in de correspondentiemiddelen.
Multi Label Manager
Als je organisatie meerdere bedrijfsidentiteiten of -onderdelen heeft, kun je met behulp van de Multi Label Manager eenvoudig correspondentie maken die is voorzien van de juiste gegevens en huisstijl. De Multi Label Manager is een soort logobibliotheek. Een logo wordt gekoppeld aan een organisatieonderdeel, locatiegegevens en juridische gegevens. Op basis van het profiel van de medewerker wordt de meest logische combinatie (logo en bedrijfsgegevens) als default ingesteld, maar mensen kunnen ook documenten maken namens een ander bedrijfsonderdeel. Ze kiezen dan het juiste bedrijfsonderdeel waarna het logo en de locatie- en juridische-gegevens van het organisatieonderdeel automatisch in het huisstijlmodel worden geplaatst. Dit biedt het grote voordeel dat je hetzelfde huisstijlmodel kunt gebruiken voor bedrijfsonderdelen met een eigen of afwijkende bedrijfsidentiteit. Je kunt switchen van bedrijfsonderdeel, afdeling en/of huisstijl, terwijl de inhoud van het document bewaard blijft.
Veilig werken vanaf iedere locatie en met elk apparaat
Medewerkers kunnen veilig vanaf iedere locatie en met elk apparaat werken in de centraal opgeslagen documenten. Vanzelfsprekend blijft daarbij de opmaak en inhoud van documenten gewaarborgd.